Lite deppig idag...

Har sovit dåligt inatt och varit ledsen. Det är mycket som byggs upp och till slut så brister det. Då får man ta en dag och vila och gråta ut, så man kan komma på benen igen. En sådan dag har det varit idag.
Jag saknar mamma så galet mycket när det börjar närma sig högtider, som jul, födelsedagar, nyår och så vidare.
Dessutom är ekonomin som den är, jag längtar hem, jag har mycket att göra. Det är mycket helt enkelt.
Det går över, det vet jag ju, men just nu är det inte roligt alls. Lyssnar mest på stillsam, vacker musik och deppar. Det är rätt skönt att få ha sådana dagar ibland, det är lättare att fortsätta sedan istället för att gå och småtänka på det hela tiden.

Nu ska jag iallafall ta mig i kragen och gå och städa köket, har städvecka den här veckan med Klara. Sedan blir det nog poker!

Favoriter att lyssna på just nu:

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0