Hej igen!

Eftersom vi fick ett bra besked från soc idag och jag fick ett underbart kort av älskade Annica så känner jag mig lite manad att skriva här idag.

Tack så jättemycket för alla kommentarer!
Har varit lite svårt att svara eftersom de flesta inte har någon blogg länkad ;)
Men det betyder jättemycket att ni bryr er!

Jag såg på Lillans blogg igår något om att det var farligt att åka slalom, så jag går in och tittar på länken, då är det filmat från södra berget och brorsan är med på filmen :P
Han är människan i gul jacka :)
Det har tydligen blivit ett väldigt ståhej för den där renen, Aftonbladet, ST, Dagbladet, TV4 och en massa andra har ringt Durra (han som filmade) och velat ha filmen. För en ren! Nog för att renar inte är så värst vanliga här, men ändå.
Fast det ser faktiskt rätt roligt ut när han jagar den stackars slalomåkaren ;)
Hon är iallafall inte kvar idag, fick väl tråkigt när alla gick hem så hon gick väl vidare på nya strövtåg.

Hittade en lista på Lillans blogg som jag måste knycka.
Se, idag är humöret mycket bättre :)


Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

1. Vad heter du? Lenitha

2. Ett ord på fyra bokstäver: Läsk

3. Flicknamn: Louise

4. Pojknamn: Leopold

5. Yrke: Lastbilschaufför ;)

6. Färg: Lila

7. Klädesplagg: Linne

8. Mat: Laxpasta

9. Sak i badrummet: Läppstift

10. Plats/stad: Los Angeles

11. En orsak att vara sen: Längre till platsen är jag trodde.

12. Något man skriker: Lägg dig! (eller, kanske lite dåligt.) Lyssna!

13. Film: Land of the dead

14. Något man dricker: Likör

15. Band: L...obbie Williams (om man har asiatisk brytning). Linkin Park då.

16. Djur: Lejon

17. Gatunamn: Lyktvägen

18. Bil: Lamborghini

19. Sång: Love somebody med L.. förlåt Robbie Williams

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Längdskidåkningstävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0