Nu börjar jag om.

Nu är det dags för mig att omstarta och ta tag i mitt liv.
Alltför länge har jag låtit det gå mer och mer utför och jag har mist mitt förtroende och möjligheter.
Nu är jag väldigt nära botten och vill inte ha det såhär mer.
Jag vill ha ett trevligt liv, inte ett jobbigt.
Jag vill må bra varje dag och vakna med ett leende istället för ångest.

Jag ber om ursäkt till alla jag sårat, svikit och lurat.
Jag ber inte om en andra chans från er, jag ber om en andra chans från mig själv.
Jag behöver inte må såhär, jag behöver inte gråta varje dag, i min ensamhet eller för att jag blir konfronterad.
Jag vill att människor ska kunna lita på mig och känna att jag är en reko person.
Just nu är jag allt annat än reko.
Jag sitter i skiten.
Men jag kan och jag vill jobba mig upp. Det kommer ta lång tid och det kommer vara jobbigt. Men jag vet att jag kan.

Nu lägger jag vikten åt sidan och tar tag i livet.
Hellre är jag överviktig men trivsam än "normalviktig" och en dålig människa.

Jag lägger ner bloggen ett tag. Jag behöver mig själv på annat håll.
Tack för mig och förlåt.

Kommentarer
Postat av: anna

<33

2009-02-20 @ 00:51:17
URL: http://anaban.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men???????

2009-02-20 @ 05:56:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

God morgon!



Bättre överviktig än skitviktig...



Ha det gott!

2009-02-20 @ 09:47:30
URL: http://gevalium.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men hjärtat! Vad har nu hänt som är så jobbigt! Önskar jag kunde hjälpa...

2009-02-20 @ 14:43:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: M

Jag tror på dig Lenitha! All kraft, mod och hopp till dig! <3

2009-02-21 @ 23:44:44
Postat av: Sofia

Men Lenitha, hur är det? Kram

2009-02-22 @ 16:39:01
Postat av: Ann-Helen

Hej!!!.. Jag bodde i trappen bredvid eran på södra köpmangatan.. Jag tycker du skriver bra och brukar vara här inne med jämna mellanrum.. Tycker det är jätte tråkigt att du inte mår bra.. Har vart där nere i skiten.. Hoppas du mår bättre snart.. :)

2009-02-22 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0