Tålamod är en dygd

Jag har fortfarande inte hittat kameran, så jag kan fortfarande inte knäppa någon bild...
Men jag har hittat en på nätet som visar ungefär hur frisyren ser ut. Fast min kortklippta sida är inte kortklippt så långt bak.
Och så har jag längre hår på den långa sidan och bak.
Ja, ni kommer förmodligen hinna träffa mig innan jag har hittat kameran.
Idag ska jag slöa hela dagen. Thomas jobbar till halv 5, då ska jag möta upp honom så ska vi på bolaget och inhandla lite tills imorgon då vi ska på party!
Imorgon är verkligen ingen slö-dag. Klockan 12 ska jag vara hos Jess på Mary Kay-party, efter det sticker jag direkt till Stefan och Annica (där Thomas förmodligen redan är) och så sticker vi ut och åker pulka och grillar korv.
Sedan åker vi därifrån till Pontus och festar hela natten lång!

intensiv dag, men rolig. Det var länge sen! (en intensiv dag alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0