Det går helt okej...

...trots att jag inte är i Vålådalen.
Just nu är jag lyrisk, för jag har precis lämnat in min fördjupande uppsats, den sista i samhällskursen!
ÄNTLIGEN klar med kursen! Bättre sent än aldrig ;)
Det känns helt fantastiskt! Den blev 21 sidor till slut, dock inklusive framsida, innehållsförteckning, källförteckning och allt sånt.
Hoppas att den blir tillräckligt bra bara... Om jag gjorde den riktigt bra skulle jag få MVG i kursen, så bra låg jag till.
Tror dock snarare på ett VG, vilket jag VERKLIGEN inte är missnöjd med. Jag hade ju faktiskt IG innan jag började ;)

Ska snart äta, blir potatisgratäng och ytterfläskfilé idag. Mums!
Kommer få gå hela dagen imorgon för att träna bort den, men det kanske det kan vara värt :)

Har flyttat in köksbordet i vardagsrummet nu, har gjort ett hobbybord.
Ska lägga pussel och sy där.
Är "materialförvaltare" för DS rekvisita till SUM, och det är en del som behöver sys där, så det ska jag pyssla med, jag är överlycklig för det!
Det var det som motiverade mig lite extra att göra klart uppsatsen, jag lovade mig själv att jag inte fick börja sy och göra roliga saker förrän uppsatsen var klar.
Och se vart jag är nu.
Nu ska här sys hela kvällen! :D
Bra musik och tyger <3

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Annica

Du har en utmaning hos mig!

KRAM!

2009-01-31 @ 18:57:23
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0