Jag är jag!

Eller alltså, ja det är ju klart att jag är jag, men jag känner att jag är mitt rätta jag just nu.
Den svarthåriga hårdrockslyssnande Lenitha med nitskärp och nitarmband, det är den jag trivs bäst att vara.
Det är mitt rätta jag!
Iron Maiden spelas högt och ljudligt i lägenheten nu. Man måste ju ha bra städ-musik ;)
Jag saknar mitt nitskärp dock.. det har varit borta länge nu =(
RUUUN TOOO THE HIIIILLS!
oops, var tvungen. Sorry.

Vi städar som sagt. Får besök ikväll. KU-styrelsen kommer hit och festar lite, det ska bli jätteroligt!
Ska sätta ihop lite trevliga lekar, charader och sånt, det kan bara bli roligt :)

Ha en jättebra dag/helg!
Ska hjälpa maken nu och städa och äta ploppkakor, för det får jag idag!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja jag vet inte hur jag gör med håret men har köpt en förpackning av min vanliga färg i dag.Vill gärna färga håret INNAN jag klipper mej då jag hatar att se dom grå sticka fram då en del hår försvinner.Ska rådfråga frissan på måndag och i så fall kanske färga om några veckor då.Lagom till våren kommer:))

2009-01-24 @ 13:27:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

Tror det bara var igår men ring och fråga:))

2009-01-24 @ 14:18:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0