Lördag

Tänk vilka tråkiga rubriker jag har jämt...

Frukost: två fullkornsmackor med skinka och massor med gurka. Juice.
Lunch: brorsans köttfärssås och fullkornsmakaroner.

Är lite trött och matt idag... Ska nog gå och nappa en stund tror jag...
Pappsen har varit på besök en sväng, var trevligt att träffa honom igen.

Haha, det var så mycket jag hade att berätta.
Har varit på affären också om det intresserar någon ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på vår fina mp3 och plugga massor. Det slutar nog med att de blå sluter sig en stund.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tatueringar på nyckelbenen är snyggt :) Jag har där :D

2009-01-03 @ 19:24:06
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0