Me of the day

Jämarns vilken träningsvärk jag har i magen efter sit-upsen!
Men det hindrade mig inte från att just göra dagens hundra, ifall jag inte orkar ikväll.
Om inte annat kanske det blir 200 idag ;)

Åt havregrynsgröt imorse, utan något på. Jag hade dessutom saltat för mycket. Det smakade urk. Men är man hungrig så är man. Det slank ner.
Vägde och mätte mig även, kommer skriva upp allt. Börjar det minska kanske motivationen ökar.

Det blir stekt lax, pressad potatis och egengjord fettsnål sås (gjord på mjölk istället för grädde. Maizena <3) till middag, sen drar vi iväg på KU.

Har lallat på med smink och hår, var uttråkad.
Så här kommer en dagens jag!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0