Nej nu jäklar!

Har hållt på en månad nu med min anti-socker-diet, varit jätteduktig, bara haft en unna-dag i veckan och inte ätit mycket sött då, helst hemmabakat, INGEN som helst dricka över huvudtaget, har verkligen varit jätteduktig!
Så igår när jag vägde mig, så hade jag inte gått ner ett gram. Då känns det surt!
Tycker att det borde ha gjort NÅGON skillnad, men nej då.... Är så less!
Det känns verkligen jättemotiverat... inte! Men men, jag tänker inte börja äta sött igen, om inte annat så mår kroppen bättre utan allt sånt där skit, och det är väl ändå det jag vill i slutändan.

MEN! Nu är det såhär att vi har beställt sprojlans nya västar till DS, och hade beställt en dam-XL, men när jag testade den på förra DS-mötet var den för liten, så jag beställde en herr-XL istället, den borde ju vara mycket större.
Fick den idag med fint tryck och allt, gissa om jag blev besviken när jag upptäckte att även den var för liten...
Jag skäms så mycket över mig själv för att jag är så överviktig, det känns jättejobbigt.
Det är två veckor tills vi ska använda den (på SUM), så nu jäklar ska jag hårdköra i två veckor.
Är det jobbigt får jag intala mig att det bara är två veckor jag behöver hålla på så, så kan jag lugna ner mig efter det.
Ska bara äta gröt på morgonen, ska bara äta en portion av allt jag äter, just nu äter man för mycket!
Ska göra 100 situps varje kväll, gå 30-60 minuter varje dag, inte äta något sött, inte ens en unna-dag och dra ner på fettet i maten.
Jag SKA gå ner till väst-storlek! Banne mig!

Träningen idag gick jättebra. Det var medel- svårt, men det kändes inte så. Det tog slut jättefort. Ska gå dit nästa vecka också, det var så roligt!

Ska försöka gå på gymmet en gång till i veckan om jag får tid.
Eller ja, jag ska ju inte till Vålådalen (blev inte så... ingen ville sponsra mig). så jag har ju hela helgen på mig ;)

Nu är det snart dags för sit-ups! Efter Top Model förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0