Ombytta roller

Killarna lagade mat och jag agerade springpojk idag.
Det brukar vara tvärtom ;)
Köttfärssås och fullkornsspaghetti, superdupergott!

Vi har duschat och klippt klorna på alla tre katter idag.
Hitler var snällast att hålla på med, kanske för att jag känner honom så väl så jag vet hur jag ska hantera honom ;)
Dessutom är han ju faktiskt mer van än de andra två, vilket märktes!
Sparade lillan till sist, trodde det skulle gå bäst med henne eftersom hon alltid är med i badrummet, hon leker med vattnet i handfatet och badkaret likaså. Men nej då. Alla ben ut så långt det bara gick, och snurrade och vände sig värre än en ål. Som tur var klippte vi klorna innan, så vi slapp rivsår ;)
Wilma var mer än missnöjd, hon skrek högt och ljudligt och ålade sig, men hon gav upp rätt så snabbt och fann sig.

Ska se Let's Dance snart. Efter det blir det till att baka ploppkakor tills imorgon då det är unna-dag! Mums!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! =D

2009-01-24 @ 04:56:29
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Lillan

Hahaha ja du fick till beskrivningen bra på mej...men alla ben utåt??? Mja...brukar bara spreta lite med ett:))

2009-01-24 @ 08:48:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0