Physically exhausted...

Jag tror att jag mentalt har sprungit in i väggen...
Sov till 2 idag (!), klev upp, försökte klura på min uppsats, gav upp, gjorde varm smörgåstårta, gick på statoil och hämtade den bärbara datorn min älskade papps har lånat ut på obestämd framtid (han skickade den med min faster som åkte förbi här), gick hem, försökte fortsätta med uppsatsen, somnade vid 7 på soffan, vaknade efter nio då Thomas kom hem efter sin hockey, sen har jag lyckats hålla mig vaken tills nu.
Nu skulle jag kunna somna igen.
Vad händer med mig?
Hallå? Klockan 2?! Så länge sover jag inte ens när jag suttit uppe hela natten.
Är det utbränning eller är det bara en flunsa som är på väg?
Inget av dem?
Båda?
Har hela dagen även känt mig distansierad från mig själv, jag vet vad min kropp har jag gjort, men jag har inte riktigt varit medveten om allt. Jag satt och tittade på tv och det blev reklam. Jag tittade hela tiden på reklamen, och i slutet av den skrattade brorsan och sa att den där reklamen är så jäkla rolig. Jag försökte verkligen allt jag kunde men kom inte på vad den handlat om. Hela dagen har bara varit så.... skum.
Det är som att hela min hjärna har haft en lager ludd eller något runt sig och tagit bort mig från allt.

Ska sluta klaga nu, det är säkert bättre imorgon.
Nu måste jag efter att ha installerat allt som behövs ta en helnatt till att skriva på uppsatsen.


En vacker låt som har spelats hela dagen, om inte på datorn så i mitt huvud.
Kan vara den vackraste låt jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0