Receptsök

Helgen fortsatte lika kanon som den började. Emil var verkligen en ängel hela helgen. Inte EN enda gång grät han och var arg eller ledsen.
Vi fick en jättefin present av Stefan och Annica, ett vackert ljus med ett hjärtformat ljusfat till. Tack så jättemycket!

Idag har vi tagit det lugnt och spelat lite.
Thomas är och spelar hockey nu, och jag sitter och letar recept här och var för att få ihop en matlista.
Vi har sådana problem med vad vi ska äta varje dag, så nu gör vi en matlista att följa.
Problemet är bara att hitta recept. Som tur är har jag en fin receptpärm som jag fick av Camilla och en receptbox som jag köpte på Myrorna häromdagen. Mamma hade en sån, som tyvärr har försvunnit i flytten någonstans. Så såg jag den här för 40 spänn och bara kände att jag måste ha den!
Så lite har jag på listan, men det fattas ett par maträtter än.
Ska kolla lite på Lillans blogg, hon brukar alltid ha en massa goda recept.
Och räcker inte det blir det tasteline.se som genomsöks på enkla billiga recept.

Brorsan har besök, så de har upptagit soffa och tv. Hoppas bara att jag får igen den innan 21, då är det Trollkarlens hemligheter. Jag avskyr att se trollkarlar, för jag förstår aldrig hur det går till. Jag vet att det är tjusning, men jag blir bara less. Så det här är ett program jag inte tänker missa! ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://recept.nu



Där finns allt..

2009-01-11 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0