Tråk-söndag

Galet så trist och tomt det är utan Thomas... Det är vanligtvis jag som är borta på helgerna, det här är jag inte van.
Somnade inte förrän 6 imorse, jag kunde inte sova.
Det var tomt och jag frös om fötterna. Ingen som stoppade in ett vedträ som jag kunde värma mig på...
Låg och tittade på filmerna This Time Around och Dickie Roberts på 4:an, enda kanalen vi har på sovrummet.
Båda filmerna var dock bra, så jag ska inte klaga. Hade kunnat hamna mitt i någon tråkig dokumentär eller något annat skräp.
Såg även IT-supporten, någon kass komedi-serie. Lite så jag skämdes när jag såg den, så dålig var den :P

Idag har jag mest slöat omkring, suttit vid datorn, ätit frunch och ja, inte så mycket mer.

Väntar på att brorsan ska vakna och åka på jobbet (han nappar lite) så jag kan ösa på med min musik (som grabbarna i huset av någon outgrundlig anledning inte gillar ;P) och dammsuga och göra lite fint här.
Dumt att väcka honom i onödan.

Har ingen aning om vad jag ska äta för middag... Det får bli en överraskning. Vegetarisk quorn-, ost- och broccolischnitzel kanske... Men till? Äh, får väl se. Det är så tråkigt att äta ensam. Kanske bara blir müsli eller så.

Nu ska jag fortsätta med mitt spelande en liten stund till, sedan är det städdags!

(Toaletten blev förresten städad igår, bidén har aldrig någonsin varit så ren!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0