Träning

Någon gång ska man väl börja. Ska med Håkan och träna på Friskis och Svettis nu strax.

Jag och Thomas har anmält oss till en sykurs med Camelot i Arboga den 20-22 mars.
Allt är gratis, utom halva tågbiljetten, den andra halvan står dom för.
Älskar Camelot! <3
Vi ska sy upp dräkter till kostymförrådet på Camelot, alla dräkter man kan låna och lajva med under lägren.
Fick en plan igår kväll, ska hämta min symaskin och inköpa trådar och doningar, sedan ska jag slå upp ett sybord i datarummet. Det ska bli min nya hobby!
Ska inköpa mönster för medeltida kläder och sedan sy upp en massa nya fina dräkter.
Åh vad jag vill! :)

Oops, ska möta Håkan om 12 minuter, bäst jag drar.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0