Underbara vänner och dåliga lukter

Jag är så underbart glad att jag har så fina vänner!
Anna och Pontus, tack för att ni finns och stöttar oss, ni är helt fantastiska!
Anna har ringt till Helene (kyrkorådets ordförande) som hon känner betydligt mer än mig.
Vet inte än hur det gick och vad som sades, men hon visar att dom inte tycker att det är okej att göra såhär.
Det är underbart att veta att det finns folk som är på vår sida.
Pontus råkade nästan i gräl med kyrkoherden igår, det slutade med att kyrkoherden mer än irriterat sa "Eller så drar vi ett streck i debatten och går vidare!".
Har försökt få tag på Örjan här på morgonen utan större framgång.
Ska själva även ringa Helene och sedan försöka få till ett möte med Erik och prata lite med honom.
Hur som helst.
Satt vid datorn nu för en kvart sen, då jag hör hur det låter som att tvättmaskinen avslutar sitt program.
Tänkte inte mer på det. Efter några sekunder dör ALLA datorer.
Suck.
Jaja, en propp har gått då. Går och kollar propparna, ringer bror och hör om vi har nya och går in på badrummet.
Där STINKER det bränt. Så ganska säkert har vår fina tvättmaskin pajat.
Känns ju underbart.
Brorsan är strax på väg hem, han som är elektriker och kan sånt där.
Han ville ju köpa en kombinerad tvättmaskin och torktumlare. Kanske är ett tecken? ;)
Nu frukost, sedan arbetsförmedlingen!

Kommentarer
Postat av: Stefan

VA!!!

Är din bror elektriker?

Varför säger du inget? ;-)

'Jag har jagat en elektriker hela veckan, men det är tji att få hit någon. De vill väl inte göra ett sånt litet jobb. Ger väl för dåliga slantar.

Kolla med brorsan och hör av dig är du snäll.

2009-01-24 @ 09:33:10
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0