Återställd!

Förutom en rejäl huvudvärk efter en smärre uttorkning så är jag helt frisk nu.
Har sovit underbart inatt så jag känner mig helt utvilad.
Säger ju det, är så skönt att det bara håller i sig ett dygn!
Drömde en massa tok inatt... Bland annat att jag åt en kexchoklad med dumle-smak. Kanske vore något?
Sedan en massa saker om någon park och ett slott vi var vid och det var något medeltida skådespel och eftersom jag turligt nog hade min medeltida klänning på mig så blev jag indragen i det.. Tja, det händer så mycket roligt i ens drömmar.

Idag blir det hockey på storbildsskärm hos oss, Persson och eventuellt Magnusson kommer.
Heja heja!
Ska baka en vanlig sockerkaka (timrå style, ni får se sen :P) och en chokladsockerkaka att bjuda på.
Har lite cravings efter ostbollar (?) av någon skum anledning... Får se om det blir en påse såna också att heja på vårat lag med.

Hur som helst, nu blir det till att äta frukost och dricka tonvis med vatten!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Halloj.

Skickade ett sms till brorsan och frågade om han skulle med på matchen idag. Det var igår, och jag har fortfarande inte fått svar.

Är allt ok med han?

2009-03-14 @ 12:45:36
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Lillan

Haha vågar du dej inte på päronkonjakskaka:))

Ja hejja hejja nu!

Dom måste ju för bövelen vinna!

Jag tror jag super mej full jag....vinner dom inte då så har jag lite kul i allafall:))

2009-03-14 @ 13:06:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej...

Tack för din kommentar... =)

VIlekn tur att jag köpt den för längesedan då :P

Den är ganska lovligt skön kan jag lova...



KRamis

2009-03-15 @ 02:17:05
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0