Knäppa katter...

Vi har väldigt speciella katter när det gäller mat.
Hitler har alltid varit väldigt kräsen. Det är Friskies som gäller helst av allt, självklart äter han väl när han blir hungrig, men ja, det är iallafall favoriten.
Han gillar bara kött, fisk och kyckling, och helst rått.
Han gillar inte ost, chips, eller annat som katter annars brukar tycka är gott.
Däremot har han numera fått för sig att han gillar gurka och fruktcocktail.
Va? Vilken katt... Han är inte riktigt riktig...
Fast värre är nog lillan, för hon äter allt. ALLT!
Jag har inte hittat en enda sak hon inte gillar.
Hon äter potatis, chips, ostbollar, råa champinjoner, lök, majs, ja allt. Och numer även fruktcocktail hon också.
Hon tycker till och med om hudkräm! När Thomas masserar mig brukar hon hoppa upp i sängen och vara med, då slickar hon på hans fingrar eller direkt på min rygg.... Hon är en mycket speciell katt!

Nu ska vi gå och lägga oss, har varit en lång dag.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jepp! Lillan är inte kräsen hon;))

2009-03-18 @ 05:31:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Näe, det har blivit McDonalds torsdagar fram till och med sista april, =P billigare happy meal på torsdagar =D

2009-03-18 @ 20:05:57
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Min lilla knasboll till katt, Juni heter hon förresten, älskar allt med vitlök, pepparsalami och rökt renkött. Annars är krukväxterna också poppis.

2009-03-18 @ 20:18:32
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0