Nattinatti

Har precis kommit hem.
Har varit med brorsan i backen och åkt lite pistmaskin. Han ville ha sällskap och eftersom Thomas är och spelar hockey och jag var uttråkad så följde jag villigt med.
Pratade en massa, det var jättemysigt. Riktigt syskonsnack :)

Imorgon ska jag på möte kvart över 11, sedan drar jag direkt bort till arbetsförmedlingen.
Sedan får jag välan se vad klockan är.
Halv fem sätter jag mig på tåget och åker till pappa och blir där ett par dagar.
Saknar honom jättemycket och vill surra lite skit med honom. Dessutom behöver jag ett par dagar för att koncentrera mig lite mer på pluggandet, och det finns inget lugnare och mysigare ställe än hos pappa.
Det kommer bli välbehövligt!

Nu ska jag nog gå och lägga mig, orkar inte vänta på Thomas.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Toppen:))

2009-03-11 @ 17:23:55
URL: http://lillanslilla.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0