Bio

Gah vad dålig jag är på att blogga, men jag har faktiskt inte tid!
Jag pluggar för fulla muggar! Lämnade in en uppgift i fredags, 5 i söndags, 2 i måndags och en igår (varav en novell, en filmrecension och ett nätprov). Har varit tvungen att gå ner och låna en bok på biblioteket för att fixa nästa uppgift. Jag är duktig! Jag har fått minst godkänt på alla rättade uppgifter :)
Jag har fixat så att jag kommer hinna med min religion och även min matte C innan jag börjar i Sigtuna (OM jag börjar i Sigtuna, börjar ta ut för mycket i förskott nu, inte bra!).
Vi var barnvakt igår till idag åt sötnöten Emil, han är för underbar. Inte en bitter min på hela tiden! Underbara unge!

Ikväll ska vi ta och mysa till det och gå på bio, ta lite extra mystid med varandra, det kan vi behöva. Inte att vi har det dåligt, men för att jag inte gör annat än att sitta vid datorn hela dagarna eller nedgrävd i böcker, och Thomas får inte den uppmärksamhet och kärlek han förtjänar. Men det ska han få ikväll. All my attention to him! ♥

Sitter och tittar på lägenheter i Arboga. Har hittat en JÄTTEFIN 2:a, billig med okej läge. Problemet är ju att ta sig dit liksom, att tajma plugg och inflytt. Det är lite bökigt =/
Thomas ska söka vaktmästarutbildning i Västerås, jag hoppas för hans skull att han kommer in, han vill så gärna gå den! Han har surrat om att han vill jobba som vaktmästare/fastighetsskötare sen jag träffade honom.
Det eller personlig assistent.
Jaja, nu är det dags att gå, måste hämta ut biljetterna senast kvart över. Tur vi bor nära!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack så jättemycket för hjälpen!

Ni är guld värda!

KRAM!

2009-05-14 @ 22:17:36
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0