Eurovision song contest

Det verkar ju bli en flopp för Sverige, som vanligt får man väl säga. Det börjar bli tradition att kvala in...
Min favorit verkar iallafall vinna, han leder stort iallafall. Norge!
Jag och Thomas äter äppelpaj och tittar. Vi har ett system där vi skriver upp poäng på bidragen mellan 0-5, både på eurovision song contest-nivå och personlig nivå. Norge är den enda som fick 5 poäng av mig ;)
Det blir lite tråkigt dock, det är ju ingen liten ledning han har... Men systemet är ju omgjort och juryn bestämmer ju hälften av poängen. Man får se! Men jag hoppas på att få höra Norges bidrag på radion ofta, ofta.

Har gjort klart fyra avsnitt av sju i svenskan nu och gjort en uppgift på femmans avsnitt. Det går framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0