Hemma igen :)

Hemma efter en lång dag.
Kom ner igår vid 20-tiden, såg lite på Så ska det låta, sen somnade jag nog tror jag ;)
Vände och vred mig mest hela natten, det blev en dålig sömn.
Vaknade och kollade på telefonen och tyckte att den borde ha ringt, då var den avslagen, slut på batteri!
Jag tror aldrig jag har svurit så mycket sammanlagt i hela mitt liv.
Innan jag fick på text-tvn och kunde se vad klockan var, med en bortdomnad arm plus den andra handen och en dosa med bara halvt fungerande batterier...
Som tur var så var klockan bara kvart över 8, jag vaknade i tid av mig själv.
9 började informationen av 4 elever, jättetrevliga!
Sen hängde jag med dom hela förmiddagen, på bön och lunch, tills jag fick komma på intervju.
Väl på intervjun gick allt jättebra, och till och med han sa att det inte borde vara några problem för mig att komma in :D
Han tyckte att det var jättebra att jag redan själv tagit kontakt med Västerås stift för att läsa för dom, och att jag visste så mycket om upplägget på skolan och så vidare.
Det var 16 stycken som fått komma på intervju, 13 platser. Men dom som går i årskurs 1 nu är bara 5 stycken, och ettorna och tvåorna läser tillsammans, så eftersom dom är så få så kommer dom ta in fler i år än 13, så förhoppningsvis kommer vi in alla 16 :)
För första gången känner jag själv att mjo, jag kan nog faktiskt komma in! Har inte känt så någonting alls på hela tiden.
Det känns så skönt!
Nu är det dock en hel månad kvar innan jag får reda på resultat, det kommer vara en seg månad! Men jag måste plugga massor, så det är bara att ligga i.

Nu är jag dock helt slut, ska stupa i säng och sova bort all trötthet efter min nervositet och allt adrenalin! :)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Lycka till!:)

2009-05-05 @ 05:29:35
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0