Nu börjar det närma sig...

Tisdag redan! Hua vad tiden går fort. På fredag ska jag ju hålla mitt muntliga framträdande :S
Jag avskyr att hålla muntliga framträdanden, så det kommer bli 10 minuters pina.
Jag har inte ens bestämt ämne än, men jag kommer ta något som står mig nära hjärtat, så att jag har lätt för att prata om det.
Idag var jag på sommarläger-möte klockan 10, sedan gick vi ner på banken, handlade och gick hem igen.
Mat idag blev enkel lasagne, kokade fullkornsmakaroner nästan färdigt, gjorde köttfärsröra, ostsås och la det i en form och stoppade in i 10 minuter i ugnen. Som en vanlig lasagne fast den gick fortare ;)
Var aldrig ute och gick igår, hann inte med mig. Idag skulle jag, men det regnar nu =/
Det märks att jag inte varit ute på två dagar (och gått alltså), jag är alldeles blek. Inte alls som dagarna man varit ute.

Nu måste jag verkligen skriva klart min sista skrivuppgift, min bild av framtiden.

Fast först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0