Söndagsnöje

Idag ni ska jag ta en galen promenad.
Hade tänkt gå till brorsans jobb, liften på Södra berget, gå uppför backen och ta vanliga vägen ner igen.
Det kan bli en utmaning. Men jag är så sugen, så idag kan jag inte låta bli, fint väder och allt!
Hade en jättetrevlig middags-dejt med Sofia på Tandoori igår, oj så gott det var!
Hade en sån här kupong betala 2 för priset av 1, så det kostade mindre än själva varmrätten, trots att det var trerätters :P

Sedan är det plugga som gäller, är nära nu! Har två muntliga i Härnösand på fredag, efter det ska jag vara klar!
Så skönt. Sedan är det bara börja med religionen, men den ska nog gå snabbt ;)

Ha en jätteskön söndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0