Underbar kväll!

Har varit på bal i Kyrkans Hus, fantastiskt roligt!
Maten var god (3-rätters), underhållningen rolig, bandet grymt bra (!) och både Eric och Håkan fick upp mig på en varsin dans.
Jag som aldrig dansar...
Thomas hade ont ikväll, så han stod över dansen. Han är annars inte heller så mycket för att dansa.
Han tyckte dock att det var väldigt underhållande att knäppa kort på mig och min danspartner när vi dansade.. Lurk! ;)

Imorgon drar jag till Sigtuna! Är så fasligt nervös... Kommer inte kunna somna imorgon.
Åker ner imorgon, sover där och har sedan en heldag på skolan + intervju. Sen åker jag hem igen och kommer hem på kvällen.
Shit, imorgon är det dags... Galet. Kändes som det var jättelångt kvar nyss.
Men men, jag kan bara vara mig själv. Jag hoppas att det går bra!

Sängen var det. Fotmassage ska jag få, ömma fötter efter dansandet! ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, lycka till! Det kommer att gå superbra för dig, var bara dig själv!! :D kram

2009-05-03 @ 23:39:12
URL: http://www.sofiastrinnholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0