Härliga Småland!

Är hemma efter en jättemysig helg!
Har ju varit nere på dop i de småländska skogarna, utanför Mönsterås närmare bestämt. Världens sötaste kusin skulle döpas, och allt var så fint. Lovisa som hon heter, skrek under så gott som hela gudstjänsten, men vad gör det? Man ler, gråter en skvätt och tycker allt är så fint ändå :)
När hennes mamma sjöng, då grät både jag och min kusins tjej Nina en skvätt!
Annars har vi mest myst på resten av helgen. Ätit gott, haft trevligt sällskap och myst med alla hästar de har! Jag och Thomas har gått omkring och suktat efter både hus, barn och hästar, det är roligt att det inte bara jag som är sugen ;)

Nu ikväll har jag iallafall spelat poker och vunnit, samt suttit och skrivit ett arbete som ska vara klart imorgon. Ska finslipa det sista imorgon när jag har hjälp av min kompanjon, men det är så gott som färdigt! Nu i veckan ska vi ha ett litteraturseminarie på en bok vi har, ett hett tips är att åka till Småland och tillbaka, man hinner nästan läsa ut en hel bok på den tiden ;)

Nu ska jag sova en stund, har i ett svagt ögonblick lovat Klara att gå ut och gå med henne halv åtta imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0