Svininfluensan

Japp, till 99% säger dom att jag har det... jag har aldrig mått så här dåligt och önskar inte det här i min värsta fiende...

Min älskade Thomas har kommit ner nu och hjälper mig med de små saker jag inte klarar själv, bara som att ta mig till toaletten. Får inte behålla någon mat, så energinivån ligger på 0...
Har i snitt 39,5 graders feber, har fått skum i halsen som gör att jag hostar konstant och som även gör att jag bara kan ligga i en ställning i sängen, det blir väldigt ömt efter ett tag...

Jag bara hoppas att jag inte smittat någon på vägen, det vore förjäkligt rent ut sagt.
Skulle åka på Camelot idag, men det blir ju lite svårt. Så synd, jag hade verkligen verkligen velat åka!

Jag älskar min Thomas så mycket. Han skulle åka till Borgvattnet imorgon, men skippar det för att kunna hjälpa mig. Det finns inte ord för den kärleken! Jag bara hoppas hoppas hoppas att jag är kry tills i helgen så han kan åka på bortamatchen han så gärna vill åka på! Inte för att han inte får åka för mig ändå, men jag vet att han inte skulle göra det, och han är snäppet tjurigare att diskutera med än mig...

Nu ska jag försöka byta ställning, utan att hosta ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Marta

Men neeej, krya på dig Lenitha!!! <3

2009-10-28 @ 16:48:22
URL: http://pollyperspektiv.blogg.se/
Postat av: M a ll a n m a mm a

Usch vad hemskt... Men det verkar ändå inte smittat så många. Varken jag eller Nicklas som var i närheten utav dig under den där tiden då man är smittsam men inte sjuk. Vi umgicks ju med dig bara dygnet innan du blev sjuk och vi är fortfarande friska.



Krya på dig i vilket fall som helst!

2009-10-28 @ 17:53:57
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Vilken snäll man du har!

Mycket tråkigt för dig om du har fått svininfluensan.. Krya på dig!

2009-11-01 @ 11:22:16
URL: http://marleneoco.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

men åh vad jobbigt att du fick svinis!! hoppas du mår bättre nu!



kramar

2009-11-01 @ 18:07:42
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Anna

Hoppas det blir bra snart<3

2009-11-02 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0