Home!

Det blir nog inget fjällvandringsinlägg, ni får stå ut med det.
Det var en alldeles för omfattande vandring, den blev så galen, så jag avstår nog.

Nu börjar jag om igen, ska verkligen försöka börja det här bloggandet på riktigt igen.
För Marta och hennes mammas skull ;)
Så att alla vet vad som händer i lilla Sigtuna.

Just nu sitter jag i Sundsvall. Hemma!
Har varit på DS-möte i Nordingrå, och vi blev efter mycket om och men klara och några av oss kunde dra oss tillbaka en dag i förväg och få träffa våra familjer. Lycka!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova bredvid den jag älskar mest av allt i hela världen. Underbart!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Marta

Haha, det är bra! Go lenitha! /marta o mor

2009-09-14 @ 15:43:08
URL: http://pollyperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0