Hötorgshallen

Har varit in till Stockholm en sväng idag igen, denna gång handlat för att göra en trerätters ikväll :)
Handlade en del i Hötorgshallen (mitt nya favoritställe) och resten på Hemköp (annars skulle det blir på tok för dyrt).
Blir bruschetta med vitlök, tomat, parmaskinka och mozzarella till förrätt, honungs- och hallonmarinerad kyckling med örtstuvad potatis, krispig sparris och tomater till varmrätt och en vit chokladpannacotta med limemarinerade hallon och björnbär till efterrätt.
Låter dyrt, men var rätt så billigt, stånden ute på torget säljer saker dunderbilligt! Köpte både ett paket hallon och ett paket björnbär för 30 kronor :D

Träffade även på Erka där inne, så vi käkade lite lunch tillsammans.

Ikväll blir det, förutom att mysa till det med middag, plugga. Har ett par saker att göra tills imorgon. Inget alltför tidskrävande, men det måste ändå göras. Blir det tid över så får jag hitta på roliga saker då :)

JO, jag köpte även min klocka idag, som vi tittade på när vi köpte den till Thomas. Är så nöjd, den är fiin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0