Måndag, kära måndag...

Var en välbehövlig och uppskattad natt hemma hos Thomas!
Bara få prata och mysa är verkligen guld värt :)

Resan hem gick bra, tåget gick fort och Erka och Bamse hämtade mig i Stockholm, gulle dom!
Annars hade jag kommit hem typ halv ett inatt eller så...

Idag står tvärgruppsarbete samt något annat som jag inte kommer på... budget och något kanske?

Har helt plötsligt fått fnatt på lila i klädväg.. Köpte ett lila linne, knästrumpor samt diadem igår, och en ny fin vit stickad tröja. Jag som aldrig gillat "tjejigare" färger som rosa och lila...
Vet att mamma fick dille på lila när hon var gravid med mig. Hmmm....
Nej då, ingen fara på taket :)

Nu ska jag försöka hinna få i mig lite frukost innan det är dags att gå på lektion.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0