Vemod och längtan

Veckan har gått lugnt.
Har haft Thomas här, vilket har varit jättemysigt!
Har spelat spel med vänner, ätit gott och bara njutit.

Igår kväll fick jag ett sms av en kompis som skulle hålla i lektion idag att hon inte kunde komma, så jag och Elin fick panik-hoppa in och hålla i lektionen idag. Det blev stressigt, vi satt till över tolv inatt och klurade, men det blev jättebra! Vi körde diskussionsfrågor, rollspel och lite annat smått och gott. Det löste sig bra :)
Har dessutom hållit i min första lektion, så det känns lite lättare nu till den gång jag ska hålla i en själv ;)

Ikväll ska vi umgås med Erka och Elin, förmodligen fler också, och spela spel hela kvällen. Vi bjöd Erka på mat i förrgår, så idag bjuder han igen ;)
Det kommer bli ett mysigt avslut innan vi far hemåt imorgon.
Åker vid halv tolv från stockholm, så vi kommer hem i bra tid. Då är det bara att börja baka alla 7 sorters kakor som min tvångstanke tvingar mig att göra... Jag tror dock att jag kommer ge upp den här gången och bara göra något enkelt. Jag köper inte, men jag bakar inte LIKA många sorter. En vanlig gräddtårta ska jag nog kunna klämma fram med.

På måndag börjar praktiken med Maria, kommer bli superroligt!
Nu ska jag fixa mina naglar lite, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0