Bybesök

Blev väckt av att Sanna kom och knackade (läs bankade) på dörren, så roligt att se henne igen! Och det är ju lika bra att kliva upp, klockan är ju ändå tio ;)

Ska ner på byn om en stund, måste skicka ett brev och köpa bakplåtspapper och bullformar, är så sugen på att baka. Det blir bullar och ploppkakor jag ska baka. Dessvärre har jag ingen smak för tillfället, har en förkylning som precis brutit ut. Men som tur är så har jag ingen feber eller så, så jag känner mig fortfarande pigg. Bihålorna spökade igår kväll, men idag känns det bättre.
Måste vara tillbaka till klockan ett, då jag ska öppna min Transilvanikum (någon typ av sprit jag köpte i Rumänien) och hylla Tornvandringen i Visby på avstånd! Skulle ju ha varit där nu och gått den, men man får göra det bästa av situationen.
Så därför måste jag nu hoppa in i duschen och börja bege mig.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0