HTC Wildfire

Köpte min nya telefon igår, och än så länge så är den heeelt underbar! Det tar ett tag att lära sig den, men jag älskar den redan =) Det här är första gången i mitt liv som jag köper en telefon som kostar över tusen kronor, och det är lite fränt att kunna säga (ett tag iallafall) att jag har HTC's nyaste telefon :P

Första dagen med nya klassen gick bra igår, det ser ut som det kan bli ett bra år. Vår nya studiegrupp är lite laidback än så länge, men jag tror att den kan bli bra!

Idag har vi en massa mer genomgång (de stackars ettorna blir fullproppade med information, jag minns inte ens mina första dagar), sedan ikväll så bjuder vi tvåor in ettorna till en trevlig kväll med middag och underhållning. Det kommer bli jättetrevligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0