Shopping!!!

Ja, imorgon bär det av till Barkaby efter skolan för att shoppa lite. Jag och Olov ska köpa nya telefoner! Det blir en HTC Wildfire för oss båda. De är slut i alla andra butiker och Olov tänkte vänta tills nästa vecka, men jag är ju så impulsiv och får jag en idé så vill jag genomföra den på en gång, så jag snokade runt och den fanns i lager på Siba i Barkaby, så vi bokade en varsin som vi ska åka och köpa imorgon :) :)



Jag ska även ÄNTLIGEN köpa min parfym som jag suktat efter så länge! DKNY Be Delicious, heelt gudomlig!



OCH till sist, om jag har tur, ska jag köpa en ny blockflöjt i trä som har lite mjukare toner och inte låter så plastiga som just en plastflöjt gör. Det blir förhoppningsvis mycket finare ljud i en sådan :) Gissa om jag längtar tills imorgon!



Sedan blir det såklart lite storhandling av mat, icke att förglömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0