Drömmer mig bort....

Jag har många saker jag skulle vilja göra just nu. Men min högsta dröm är att få stå på scenen och spela teater.
Det är nog få saker jag vill mer än det. Den här skolan skulle jag vilja gå på, men jag känner att det är omöjligt.
http://www.calleflygare.se/teaterlinje.html
Varför känner jag så? Man är sitt eget hinder, jag skulle nog klara det om jag verkligen, verkligen satte manken till. Kanske inte just nu, har ju liksom lite annat jag gör just nu. Men vad hindrar mig egentligen om några år? Är det inte pengarna, så känner jag mig för överviktig, eller så känner jag att jag börjar bli för gammal. Va? 23 år...
Jag skäms nästan.

Ja, någon gång kanske... Men just nu ska jag pyssla med alla mina miljoner förtroendeuppdrag inom kyrkan (som jag älskar, icke att förglömma!), gå i skolan, se fram emot sommaren, skriva en bok och bli designer. Det får duga just nu. Teatern får komma sen någon gång...


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilka härliga drömmar du har, hoppas du når dom alla!

Kramar

2010-02-05 @ 21:30:25
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0