Fredagsmys?

Idag är jag så där otroligt uttråkad igen. Funderar på att gå ner och hyra en film eller två och ha en filmnatt, snart börjar praktiken och då går inte det längre. Men ja, vi får se hur det blir.

Jag har kommit på att jag tror att jag är en aaaaning allergisk mot kiwi... Det börjar klia på tungan och lite runt munnen och svider lite i gommen när jag äter, men inte alls mycket, och kiwi är ju så gott så jag äter ändå ;)
Det är konstigt det där, när jag var liten var jag allergisk mot så mycket. Pälsdjur, citrusfrukter, pollen, heltäckningsmattor... Nu har jag inga allergier kvar. Utom en släng av pollen om den blir för mycket, och nu tydligen lite kiwi. Jag skattar mig lycklig för det, för det finns så många som har riktigt jobbiga allergier eller som utvecklar nya allt eftersom.

Nej men lite film var det väl dags för va?



28 dagar kvar.... ♥


Kommentarer
Postat av: M a ll a n m a mm a

Jag brukar känna utav kiwi och lite andra mer tropiska frukter. :(

2010-01-08 @ 21:48:22
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0