Tack till...

Om jag skulle skriva en bok skulle jag vilja börja längst fram med att skriva mina "tack till". De skulle nog se ut såhär.

Tack till:

Mamma

För att du lärde mig sunda värderingar och att man ska ge alla en chans. För att du visade vad det är att vara modig, tapper och stark. För att du var den bästa människan jag någonsin mött och blev min förebild. För att du gav mig de bästa 16 åren i mitt liv.

Pappa

För att du lärde mig rätt och fel. För att du på ett hårt sätt lärde mig ett nytt sätt att leva och tack vare det ledde mig in på rätt väg. För att du alltid varit ärlig och rättfram, på både ont och gott. För att du alltid finns där och ställer upp när det som mest behövs.

Mormor

För att du gick över dina begränsningar och tog mig till dig i min sköraste och svåraste tid i livet. För att du varit snäll, rättvis och en god förebild. Du är otrolig.

Charm Dream Team

För att ni lärde mig vad vänskap verkligen är och gav mig en härlig gymnasietid, trots allt jobbigt. För att ni fick mig att börja leva och utvecklas som människa. För att ni alltid fanns där och lyssnade och stöttade.

Thomas

Min bästa. För att du alltid, alltid finns där och lyssnar och stöttar. För att du står ut med alla mina otyg och impulsiva infall. För att du lärt mig vad äkta kärlek är och gett mig av det villkorslöst. För att vi alltid skrattar och för att vi vill göra allt tillsammans. Min pingvin, du och jag för alltid. Jag älskar dig.

alla er:

som gjort mitt liv svårt och jobbigt. Ni som uttalade sig nedlåtande om mig, min personlighet, mitt utseende, mitt sätt att vara. För att ni har hjälpt mig att utvecklas till den jag vill vara. Tack för att ni tydligt har visat hur jag inte vill vara. För att ni varit dåliga och jag blivit bra.


Kommentarer
Postat av: M

Jag saknar dig lenitha <3

2010-01-22 @ 16:01:29
Postat av: Annica

Vad fint du skriver!

KRAM!

2010-01-23 @ 19:04:34
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0