Nystart!

Igår tog jag ett beslut. Det kommer påverka mig positivt och jag känner mig nyfödd idag!
Jag känner mig glad och stark nu, och jag tror på mig själv. Och när jag inte gör det finns Thomas där och stöttar mig =)
Jag vill inte berätta om det än, men när jag ser att det går som jag vill kommer jag säga vad det handlar om. Tills dess kämpar och njuter jag!

Jag har en sådan vilja idag och känner mig produktiv. Har varit och handlat och ska äta frukost nu, sedan ska jag sätta mig och trycka en sjuhelsikes massa knappar ;)


Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra för dig! Och kom ihåg, jag tror på dig och finns här för dig. Kanske på lite avstånd, men du vet vad jag menar..Puss o kram

pappa

2010-06-15 @ 07:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0