Mars.

Jag har inte så mycket att skriva här längre. Jag har börjat på en ny blogg, låst, där jag skriver det jag verkligen känner och hur jag egentligen mår, och just nu är jag inte redo att dela med mig av den. Men det förklarar lite varför jag inte skriver här så mycket.

Har varit hemma i Sundsvall senaste veckan och vilat upp mig från skola och allt runtomkring. Välbehövligt, och jag kom tillbaka till skolan igår piggare och gladare än på väldigt länge!

Nu sitter jag och ska plugga lite teologi, har en del att läsa tills på torsdag!

Frid!


Kommentarer
Postat av: Annica

Det blir ju lite svårt att ses när du är så långt borta. Och nu när det är som det är (som för övrigt inte står i min blogg) så lär det väl bli ännu svårare.

Jag hoppas från mitt hjärta att du i alla fall mår bra. Att NI mår bra.

Ta hand om er och ta varandra inte för givet. Och ha inte hemligheter för varandra. Mina tre råd som mogen, fullvuxen och vis kvinna. ;-)

Eller inte...

KRAM!

2010-03-20 @ 21:39:24
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Annica

Mina tre BÄSTA råd kanske jag måste skriva. Annars kan det ju låta som jag inte har fler råd att komma med. Men så är det ju inte. Men det var inte tänkt att skriva en relationsguide i din blogg... ;-)

KRAM igen!

2010-03-20 @ 21:41:39
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0