Kryssning och födelsedagsfest

Var på kryssning tisdag-onsdag med sju galna människor, och det var lätt den roligaste kryssningen någonsin! Det hände en massa tok och ingen av oss som åkte har blivit riktigt normala igen ;) Det kändes som att vi var ensamma på båten, efter tolv var det folktomt överallt, men vi höll igång själva till fem på morgonen. What happens on the boat, stays on the boat får jag väl säga, men roligt hade vi!

Igår var vi fem pers som åkte och tittade på Parlamentet-inspelning igen, det är verkligen galet roligt :P Jag gillar verkligen Mikael Tornving, han är butter, rolig och pratar härligt!

Ikväll ska jag och Johan ha födelsedagsfest med temat "Black and White". Håller på att fnula på en utstyrsel, det går sådär. Men jag har visioner i huvudet, jag hoppas att jag får till dem. Det kommer bli roligt, vi är rätt många, vi ska spöka om lite i allrummet i nedersta korridoren så det blir mer enligt temat, vi ska bjuda på bål, vi ska dansa, sjunga och ha skitkul! Det börjar dock bli dags att sätta igång... Ska gå och få igång Johan bara, han är lite segstartad ;)

By the way, håller på att fnula på ett fränt efternamn att byta till, jag kanske har hittat det nu. Lenitha Lee Bronson, how do you like that? :P

Ha en bra fortsatt helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0