Ljuvliga helg

Det är fasligt vad veckorna går fort här i Sigtuna, nu är det helg redan!
Tänkte festa igår, men det blev hockey och öl, sen gick vi alla och la oss tidigt. Älskade Timrå vann, och min kära klasskamrat som håller på Frölunda gick efter första perioden ;) Har en till  i klassen som håller på Frölunda, gissa om jag ska ha på mig min Timrå-halsduk på måndag...

Idag är det en soft dag, vaknade mycket tidigare än önskat, före åtta var jag klarvaken. Men jag känner mig utvilad, så det behövs inte klagas på. Hittills har jag tvättat en maskin och hängt nere på dagis (korridoren) och druckit kaffe, ätit bullar och snackat födelsedagsfest. Nu tvättar jag lite till, och om en stund drar vi in ett gäng till Stockholm för att rösta. Ikväll blir det garanterat party och imorgon är det valvaka.

Nästa helg åker jag till Sundsvall för att träffa folk och hämta lite saker, de som vill får gärna komma förbi på en fika :)

Får se om det blir någon kryssning, det är rätt tight med pengar den här månaden, så pappa, om du ser det här så önskar jag mig bara pengar i födelsedagspresent ;) ;)

Hoppas er helg är bra och fortsätter vara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0