Nystart

De senaste veckorna har varit ganska turbulenta, men jag börjar komma ur det nu och mår riktigt riktigt bra för tillfället!
Jag och Thomas har bestämt oss för att skiljas, vilket är jobbigt men samtidigt skönt. Vi är helt överens och han är min bästa vän, vi hoppas att vi ska kunna umgås som bästa vänner framöver. Risken är att vi skulle ha skiljts som ovänner om vi hade fortsatt leva med varandra och det vill ingen av oss, så vi känner att vi har gjort helt rätt beslut, och vi mår båda jättebra!

Skolan går bra, den här veckan har vi varit i Dalarnas skogar och friluftat oss lite, mycket trevligt! Min studiegrupp bodde i en timmerkoja alldeles vid en sjö, vansinnigt vacker utsikt! Satt på kvällarna vid sjön och tittade på solnedgången samtidigt som några fladdermöss flög över vattnet, helt oslagbart. Sjön mynnade även ut i en bäck som rann alldeles bredvid kojan, och över den gick det en liten bro. Där satt jag ofta och spelade flöjt, sjöng och bara njöt. Väldigt avkopplande och jag tror att det hjälpte mig en del med att komma till insikt med saker och må bättre!

Jag har dessutom hittat ett "gäng" som jag har börjat umgås med en hel del. Det är en kille som är i samma studiegrupp som mig, samt tre killar som går på grundkursen. Vi umgås varje kväll och festar en hel del tillsammans. Vi har jätteroligt och det händer en massa galna saker när vi är tillsammans ;)

Den 28:e då jag fyller år har vi bestämt oss för att åka på en dygnskryssning till Åbo, allt kan hända :P Det kommer bli galet roligt och jag ser verkligen fram emot det!

Nu är det over and out, och jag tror inte att jag kommer skriva här speciellt ofta, men då och då kanske jag uppdaterar er lite om livet =)


Kommentarer
Postat av: Thomas

:)

2010-09-13 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0