Tandvärk :(

Längesedan sist nu! Har massor i skolan såhär på slutspurten, så jag prioriterar bort bloggen lite.
Usch och fy, har sådan tandvärk idag. Har en tand som skulle behöva rotfyllas, men hur fasen ska man ha råd med det??? Det kostar ju vansinnigt mycket, och som student har jag ju inte ens råd med en undersökning. Så jag får gott ta en alvedon och hoppas på att det blir lite bättre... Varför ger de inte rabatt till studenter? Det finns ju inte möjlighet att kunna ha råd med någonting. Jag hoppas som sagt att smärtan går över snart, det är inte roligt det här =/
I övrigt mår jag bra! Influensen har gått över och gallproblemen som jag fått har hållit sig på halster senaste tiden. Dessutom är ju våren här och vädret fantastiskt OCH jag har nu påsklov, så det går ju inte att inte vara glad! Ska plugga som bara den nu fram till onsdag, sedan åker jag på Camelots påskläger och är där i sex dagar :)
Jag hoppas att ni kan njuta av våren och solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0