Nystart!

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt nu att jag ska ha en nystart i livet, men ja, lyckas jag en av alla dessa gånger så är ju det en framgång ;)

Har precis kommit fram till Hedemora, till den supermysiga familjen jag ska bo hos en månad. Jag ska ha praktik i Borlänge, med start imorgon, och jag får bo hos några fantastiska människor under den tiden. Jag är så fascinerad och tacksam över alla gästvänliga människor som öppnar sitt hem och tar emot främlingar utan att se några problem med det. Så vill jag också göra. Så ja, behöver ni någonstans att bo, säg till ;)

Resan ner gick jättebra, jag sov mest hela vägen. Satt uppe hela natten inatt (vänt på dygnet PLUS att jag fick för mig att jag bara var tvungen att lägga klart mitt pussel innan jag for...), så jag var en aning trött på bussen ;)
I Stockholm kom underbara Jessica och Johan och mötte upp mig, så satt vi och fikade och surrade i tre timmar, så mysigt! Jag lovade att bjuda Johan på fika, så jag köpte in en hel massa sorters kakor och bakverk så hade vi ett helt fikabord, dyrt men roligt och gott! (Makroner med hallonsmak är mina nya favoriter, den lilla rosa på bilden!)



Jag blir så glad av att komma neråt i landet, jag trivs verkligen så bra här nere (Stockholmsområdet syftar jag främst på, kanske inte precis där jag är just nu)! Jag vill verkligen flytta till Stockholm en dag, hoppas att det blir relativt snart... =)

Nu ska jag plugga lite sociologi, ska försöka ta tillvara dessa fyra veckor för att komma ikapp lite med skolan.
Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0