Praktik dag 1

Idag började min praktik, vilket fantastiskt ställe att vara på! Lite rörigt med pastorat, distrikt och församlingar, men det reder nog ut sig. Min handledare är fantastisk, alla som arbetar där är underbara, jag har verkligen kommit in där på en gång och känner att jag kan vara mig själv, hur härligt som helst! Är redan så galet inspirerad att börja jobba och starta upp grupper och fixa och dona. Jag vill ha en tjänst nu, och vet precis hur jag skulle VILJA att den såg ut, sen blir det ju inte alltid som vill och tänkt sig. Jag hoppas att den dagen jag får jobb, att jag kan hitta en församling där jag kan hjälpa till att utveckla verksamheten och inte bara få finna mig i det som redan finns, utan att ha något att säga till om. Jag har ju så många bra idéer!

Jag är iallafall helt trött i huvudet av all information och alla intryck, så det blir tidig säng ikväll :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0