Avslutning

 Nu är min utbildning äntligen klar! (Eller ja, har saker som fortfarande måste lämnas in, men det gör jag i sommar så jag har mitt intyg innan bebis kommer). Avslutningen var i onsdags, och jag var förvånansvärt lugn och inte så sentimental som jag brukar vara. Det är skönt att skolan är över, även om jag kommer sakna alla oerhört mycket. Det har varit de bästa två åren i mitt liv, men nu går jag mot nya äventyr och är säker på att det som kommer i höst kommer slå allt i mitt tidigare liv med hästlängder ;)

Åkte med pappa upp till Timrå efter avslutningen, så de senaste två dagarna har spenderats med nära och kära och kommer fortsätta så tills på söndag. I onsdags var jag hos Stefan och Helena och fick träffa Helenas busiga härliga döttrar för första gången :) Hann även in en sväng till svärmor för att hälsa på henne och älskade Hitler. Igår åt jag frukost med Stefan och Helena, sedan mötte jag upp Malin i Birsta och strosade och shoppade lite där. Ny bh (nödvändigt!!), mammatights, en tunika, fyra böcker och lite bebiskläder fick följa med hem :) Följde med Malin hem sedan och åt middag hos dem och spelade Risk i en hel massa timmar tills det blev så sent att jag sov över. Nu ligger vi och slöar lite innan vi ska åka i samlad tropp först in till Timrå, sedan till Majja och Hugge och mysa med dem. Ska grilla där ikväll och sova där inatt och imorgon ska jag sitta barnvakt åt älskade Emil :)

Hade hoppats på att Malins bebis skulle komma ut inatt så jag kanske hade en chans att se den lilla innan jag far ner igen på söndag, men den håller sig så snällt kvar där inne. Den är inte beräknad förrän den 14:e, men man kunde ju önska ;)

Min bebis växer så det knakar, det har gått fort de senaste veckorna! Är i v.25 nu och mår oförskämt bra! Inga krämpor eller problem alls, det är så skönt! Önskar att tiden gick fortare bara, jag vill så gärna se vem han är, killen i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0