Myshelg? Skulle inte tro det...

Kollade precis kalendern. Jag och Thomas är inte lediga samtidigt de närmaste nio helgerna! Om han jobbar är jag ledig (verkligen ledig, INGET uppbokat någon av de helgerna), och om han är ledig så är jag uppbokad på möten, läger eller annat. Helt galet! Så nu har vi bokat in helgen 13-15 maj till myshelg bara han och jag. Tur att han bor här nere så vi åtminstone kan ses lite på kvällar och morgnar. Det är kvalitet att få äta frukost tillsammans!
Det som blir knasigt är att vi gemensamt skulle behöva åka upp ett par helger och packa saker i gamla lägenheten, men vi får väl göra det var för sig. Jag tror att jag börjar så att han inte slänger mina saker ;)
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0