Ajajaj!

Åh har så vansinnigt ont sedan igår, inte gjorde det saken bättre att jag halkade till i badkaret nu på morgonen med ena benet i och det andra utanför, det var verkligen inte skönt för fogarna! Det är knappt att jag kan ta mig mellan rummen... Jag vet att det hjälper att vila, men nu kommer ju tapetserarna vara här och dona hela dagen, jag måste gå och handla och jag har föräldrakurs vid tre. Får se om jag tar mig dit... Har sovit två timmar inatt, först mellan halv två och halv tre, sedan nu på morgonen mellan halv sju och halv åtta. Så drygt att lyckas somna när det bara är en timme kvar till klockan ringer! Resten av tiden tittade jag på Halv åtta hos mig, Idol, tog ett bad, läste, spelade Wordfeud... Blä för smärta, och värre lär det ju bli under förlossningen! Då är det ju dock lite mer värt det... Så, nu har jag klagat av mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0