Fika och shopping

Igår var jag upp till Stefan och Helena och födelsedagsfikade. Helena fyller år på måndag, så hon hade lite tidigt firande ;) Hon hade bakat typ världens godaste kaka, pitekaka hette den tydligen, som en sockerkaka i plåt med havregryn, kanel och socker nedvirvlat i den, jag som är galen i kanel ääälskade den! Den ska bakas till min födelsedag också kan jag lova ;)

Idag har jag varit på Birsta med svärmor. Lex fick en jättefin höstoverall av sin farmor och superfina gubbyxor, en body och en väst av sin gammelmormor och gammelmorfar! Han kommer bli världens finaste och fräckaste bebis ;)

Fick låna en massa böcker om Isfolket av svärmor, så när jag kom hem lade jag mig på soffan för att läsa. Jag kom tjugo sidor, sedan sov jag som en stock :P Nu har jag vaknat till liv igen, så nu ska jag fixa middag (kyckling med ris och ädelostsås idag igen, gudars så gott det är!), sedan läsa hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0