Helg nu igen.

Tänk att det känns som att det alltid är helg! Trååååkigt. Speciellt idag när jag inte har något ALLS inplanerat. Dagarna känns långa som de är, och så har jag varit dum nog att inte planera in något idag, så den kommer kännas ännu längre. Men Thomas är ledig idag, så vi kan iallafall prata med varandra hela dagen på Skype, det är alltid något.
Igår blev en jättemysig dag. Först var jag hos barnmorskan. Allt såg bra ut och lillen är helt fixerad nu och ligger väldigt långt ner, så han är redo att komma ut. Sedan hade en tjej på föräldrakursen frågat om jag ville hitta på något, så hon och jag åkte in till Birsta och åt lunch och strosade runt lite. Sedan följde jag med henne hem en stund och fikade och surrade en massa. Jätteroligt att knyta nya kontakter, jag önskar att jag var lika spontan som henne och bara kunde fråga folk om de vill hitta på något, jag vill ju, jag är väl bara rädd för att bli nobbad ;) Hon är iallafall supertrevlig och vi ska definitivt ses igen! Hon väntar barn om sex dagar och har bara fått sina tidigare barn före utsatt tid, så vi får väl se vem som får först. Vi kanske ligger där samtidigt, vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0