Hur seg får man vara?

Har verkligen inte gjort någonting alls idag. Jag sover dåligt på nätterna, och då blir jag så oerhört trött på dagarna. Det enda jag gjort är en köttfärssås, det är så mycket jag orkat. Sedan har jag bara läst, sovit och tittat på tv. Men det får väl vara okej att ha sådana dagar också (även om det börjar bli en vana), snart kommer det inte bli lika lugnt. Man ska faktiskt vila upp sig inför förlossningen har jag hört ;) Skulle gå på en barnklädesmarknad här i Timrå, men jag orkade bara inte. Tänkte även att jag skulle börja slipa på en byrå jag har här hemma som ska rustas upp lite, men det får vänta det också. Jag har ju fortfarande ett par veckor på mig :)
Men tända lite ljus och äta middag ska jag orka med iallafall nu när det börjar bli kväll. Jag förstår inte hur några ljus kan göra tillvaron så mycket mysigare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0